Tuesday, November 10, 2015

Cum organizezi o petrecere reusita?

Primul pas in ceea ce priveste decorul, il reprezinta alegerea temei. Gandeste-te ce culori preferi, daca iti doresti un aer sobru sau ceva funny si copilaros. Variantele sunt numeroase, iar felul in care decorezi incaperea  tine strict de gusturi, personalitate si nisa de invitati.
Daca ai de organizat o petrecere privata pentru asociatii sau colaboratorii unei companii, unde vor fi prezenti oameni importanti dintr-o anumita clasa sociala, atunci atentia la detalii este foarte importanta, deoarece business people are sophisticated :). Au multe pretentii si tin cont de orice.
Nu te speria, fa totul calm si calculat. Incepe cu o discutie in care ai posibilitatea de a cunoaste gusturile invitatilor.
Poti sa pornesti de la cromatica. O varianta sobra si rafinata o reprezinta combinatia dintre negru, o culoare ce inspira seriozitate si eleganta si argintiu, culoare ce denota rigurozitate si lux. Colorimetria trebuie discutata si cu persoana de legatura dintre tine si invitati. Apoi trebuie sa te gandesti de ce spatiu ai nevoie, cum pozitionezi mesele, scaunele si barul, ringul de dans si scena(daca este cazul). Nu neglija atentia la felul in care arata modelul de pe vesela, pahare si materialul folosit pentru fetele de masa. Toate detaliile conteaza!
Urmatorul pas este sa gasesti o firma de catering ce iti poate atinge asteptarile si care sa iti ofere servicii prompte si calitative. Invitatii trebuie sa fie multumiti de gust, prezentare si diversitate.
Muzica este si ea un element pe care trebuie sa il ai in vedere. Urmarind tipul de invitati si studiind nisa participanta la eveniment o sa iti dai seama de preferintele acestora.
Nu ezita sa ceri pareri si sa pui cat mai multe intrebari, astfel sansa de reusita este mai mare. Intreband, o sa dobandesti multe informatii care sigur iti vor fi de folos.
Nu este usor sa organizezi petrecerea aceea pe care toata lumea o asteapta si despre care toti urmeaza sa discute, dar nu este nici imposibil.
Trebuie doar sa planifici totul din timp, sa organizezi totul in detaliu si cel mai important sa te informezi continuu.
Iar dupa toata munca depusa, reusita evenimentului si zambetele aduse sigur iti vor aduce satisfactie si incredere in calitatile tale pe viitor.


No comments:

Post a Comment